Vítám Vás na mém blogu, který vznikl díky mé zálibě - PLETENÍ Z PAPÍRU, kterému se věnuji od července 2009.
Jmenuji se Toňa a žiju na vesnici blízko Přerova.
Jsem člověk, který neumí jen tak sedět, musím neustále zaměstnávat ruce a něco tvořit. Také proto pracuji v mateřské škole. Miluji zahrádku, květiny, dřevo a kameny.
Postupně budu vkládat další věci, které mě zajímají, ale z nedostatku času to bude chvíli trvat. Pokud byste měli jakýkoliv dotaz k mé práci, nebo se Vám tu bude líbit - napište do komentáře.

V případě zájmu o výrobky mě kontaktujte na tonapleteni@seznam.cz , můžeme se domluvit.

Děkuji, že jste navštívili mé stránky a přijďte zas - jste vítáni - Toňa :-)

Copyright - kopírování obsahu blogu bez svolení autorky zakázáno | TONINA

Návod na papírové korálky..

13. září 2012 v 20:00 | Tonina |  Návody..
Vítám Vás na mých stránkách :-)

Na přání vkládám jednoduchý návod na papírové korálky, které můžeme navlékat na kulatou gumu, já používám jako okrasný doplněk k pleteným věcem.

1. Na výkres si narýsuji podle vzoru trojúhelníkové proužky. Rozměr - podle toho, jak mají být korálky vysoké. Já
jsem zvolila 3 cm. / Narýsovala jsem fixou, aby to bylo dobře viditelné, ale doporučuji rýsovat tužkou!! /
2. Malé korálky 1,5 cm - stačí polovina čtvrtky.
3. Korálky budeme navíjet na špejli / jehlici atp. - podle toho, jak velký budeme potřebovat otvor /.
4. Samotné navíjení - špičatý konec natřeme lepidlem.
5. Správně natočený korálek.
6. Takto mají vypadat. Dají se různě nabarvit, nebo dělat z barevných letáků atp.

Korálky zvládnou i školou povinné děti - výborná činnost na jemnou motoriku ruky. Tak s chutí do toho a půl je hotovo :-).

Chci Vám poděkovat za podporu v soutěži o Blog roku v kategorii Hobby a za emaily, kterými vyjadřujete svůj názor k mému tvoření. Velice si toho vážím.
Zdravím Vás Tonina

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 Jitka Jitka | Web | 15. září 2012 v 8:43 | Reagovat

Znám. Papírové korálky jsme si dělaly jako malé holky. Stříhaly jsme barevné papíry z časopisů a korálky byly pěkně veselé.

2 Dark Knight Dark Knight | E-mail | Web | 17. září 2012 v 17:32 | Reagovat

Tvůj blog je opravdu nádherný a zajímavý, takže klidně se můžeš dostat do katalogu...

3 Barbara Barbara | Web | 18. září 2012 v 12:40 | Reagovat

Úžasné.

4 Beatricia Beatricia | Web | 22. září 2012 v 7:28 | Reagovat

Děkuji ti za návštěvu a krásný komentář. Ráda poznávám tvůj úžasný blog. Já bych nedokázala vytvořit ty korálky; je to moc hezké. ♥♥♥

5 MiladaZ MiladaZ | 30. prosince 2012 v 11:37 | Reagovat

Toni, dík za nápad. Pořád sháníme korálky a jak lehce k nim přijdeme. Jdu na ně, vyzkouším a budu je zároveň barvit, či nebarvit, dle potřeby.

6 blankat blankat | E-mail | 14. října 2013 v 21:37 | Reagovat

Dobrý večer, náhodou jsem zabloudila a je to tu moc hezké, jsi mooc šikovná.Taky bych chtěla zkusit pletení z papíru a tak mám radost, že jsem tu našla návody.Moc ráda zase přijdu a taky pro radu. Hezké dny Blanka